F.A.Q & Contact Informatie

Bestellen & Bezorgen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte. Houd je Track&Trace in de gaten voor de meest actuele informatie.

Bezorgen jullie ook in het buitenland?

Op dit moment leveren wij alleen in Nederland & België. 

Is mijn bestelling gelukt?

Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt.

Als je meer dan 45 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in je account, neem dan contact op met de klantenservice. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betalen we je automatisch terug.

Bestelling niet compleet geleverd?

We kunnen niet altijd alle artikelen op hetzelfde moment verzenden. In je account zie je of we alles tegelijkertijd verzonden hebben. Als we wel alles hebben verzonden, neem je het beste even contact op met de klantenservice.

Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

Artikelen die direct op voorraad zijn, heb je meestal binnen 2 dagen in huis. Artikelen die niet op voorraad liggen, zijn iets langer onderweg.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren in je account.

Betalingen

Kan ik ook achteraf betalen?

Het is op dit moment niet mogelijk om achteraf bij ons te betalen.

Hoe kan ik betalen?

Met geld. Of cadeaubonnen. En welke methode je ook kiest, je betaalt sowieso veilig.

  • iDEAL: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank
  • Creditcard: het bedrag wordt gereserveerd en pas afgeschreven nadat je artikel is geleverd
  • Paypal: via de vertrouwde online betaalomgeving van paypal

INFORMATIE

Algemene Voorwaarden

Privacy Policy

Disclaimer

Email Ons

sales@mensight.nl

info@mensight.nl

Cart Item Removed. Undo
  • No products in the cart.